میوه توت فرنگی

کد: ۵۰۸۶

توت فرنگی(Strawberry) باید دررژیم غذایی زنان باردار باشد زیرا فواید زیادی برای سلامتی کلی بدن زنان بارداروجنین داخل رحم دارد

دانستنی های علمی درباره میوه توت فرنگی(Strawberry):
* توت فرنگی ازانواع مواد غذایی کم کالری وسرشارازفیبروویتامین های مفید در دوران بارداری است.برای اطمینان از سالم بودن میوه ای که میخورید ازانواع ارگانیک آن استفاده نمایید.
* در واقع، مصرف توت فرنگی می تواند به زنان باردارکمک کند تا نیازبدن خود وجنین داخل رحمشان به مواد شیرین را بدون احساس گناه برآورده کنند.پزشکان متخصص زنان و زایمان ادعا می کنند که همه زنان در دوران بارداری خود این میوه مفید را درحد اعتدال مصرف کنند.استفاده ازعطروطعم طبیعی، آنتی اکسیدان های مهم و فیبرموجود دراین ماده غذایی است که درنوع خام آن به وفوریافت شده وفواید بهداشتی زیادی برای حفظ سلامت مادران بارداروجنین داخل رحم این افراد خواهد داشت.
* توت فرنگی میوه ای محبوب بوده وحاوی مقادیرزیادی آنتی اکسیدان، فیبروویتامین می باشد.
* این میوه مغذی و پرفایده چربی خوب خون را افزایش داده، فشارخون را پایین می آورد وبه شما برای محافظت در برابر سرطان کمک می نماید. این میوه جزوبیست میوه پرازآنتی اکسیدان بوده و منبعی خوب برای تامین پتاسیم و کلسیم می باشد. فقط هشت عدد توت فرنگی، ویتامین C ای بیشترازیک پرتقال دارند
* از سری خواص توت فرنگی میتوا ن به درمان اسهال ، ناراحتی مجرای ادرار، سنگ کلیه و آرامش دهنده بودن آن اشاره کرد. برگ این میوه مدراست. همچنین این میوه خاصیت ضد ویروسی دارد ودرهنگام مبتلا شدن به بیماری های ویروسی،خوردن این میوه توصیه میشود.
* توت فرنگی یکی از میوه هایی است که مقادیر زیادی سم و آفت کش برروی آن استفاده می شود. اگر قادر به خرید محصولات ارگانیک نیستید، مصرف توت فرنگی را ترک نکنید چراکه هنوز هم خاصیتی بسیار بیشتر از خطراتش در پی دارد.

Related Images:

میوه توت فرنگی سیب آس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا