کرم های سیبکتورن (Sea buckthorn)

گیاه سیبکتورن (Sea buckthorn) به سرعت دارد شهرت و آوازه میوه شمال را بدست می اورد.
خاصیت های بهبود بخش سیبکتورن و روغن منحصر به فردش موجب شهرت تحت عنوان شفا دهنده ای قدرتمند در اروپا و آسیا را پیدا کرده است.
بررسی های بالینی از یکارگیری پزشکی این گیاه توسط روس ها در خلال دهه ۱۹۵۰ راه اندازی شده بود.استفاده گیاه سیبکتورن در بیمارستان ها در روسیه و چین مورد تایید قرار گرفت و رسما در لیست دستورالعمل های داروسازی در سال ۱۹۷۷ جای گرفت.

مهمترین وظایف دستورالعمل داروسازی در رابطه با گیاه سیبکتورن (Sea buckthorn) می تواند به عنوان کاهش تب و التهاب، عدم سرایت باکتری ها، فرو نشاندن درد، و بهبود و رشد احیای بافت های بدن خلاصه شود.

روغن سیبکتورن در پی استفاده اش در درمان سوختگی های قربانی های فاجعه چرنوبیل شناخته شد.
اعتقاد بر این است که روغن درمانی دانه های گیاه سیبکتورن (Sea buckthorn) یکی ازقوی ترین رخداد طبیعی متمرکز از ترکیبات شفا دهنده زیستی باشد.

درمان پوستی توسط گیاه سیبکتورن:

یک کرم آبکی واز خانواده انبه می باشد که به سادگی جذب پوست شده و کاربرد اولیه آن به عنوان نرم کننده صورت بوده است,همچنین دردرمان لکه های سرخ و صورتی صورت،چروک صورت،اگزما، ومشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن بی بو است وهیچ گونه روغن های اضافی وعصاره ای به آن اضافه نشده است.

کرم محافظ پوست سیبکتورن برای پوست خشک:

این کرم با کمی چربی نباتی (دانه های روغنی) آمیخته شده است.و برای درمان پوست های آسیب دیده و خشک و مراقیت های پوستی روزمره استفاده می شود.عصاره اسطوخودوس و روزماری به این کرم اضافه شده است.

کرم محافظ پوست سیبکتورن برای فعالیت بیرون از خانه:

این یک کرم قوی بر پایه روغن دانه گل آفتاب گردان است, یک کرم محافظ برای مشتاقان و علاقه مندان برای فعالیت های بیرون از خانه می باشد. یک محافظ قوی برای پوست باغبانان، اسکی بازان، قایقرانان و البته کشاورزان می باشد.
روغن عصاره نارنگی به این نوع کرم اضافه شده است.
هر یک ازکرم های سیبکتورن (Sea buckthorn) ما دارای ۵ درصد روغن خالص سنجد تلخ است.این کاروتینویید ها یک رنگ نارنجی دوست داشتنی را فراهم می کند.
محصولات گیاه سیبکتورن به فراوانی وجود دارد

Related Images:

آشنایی با درخت سیبکتورن (Sea-buckthorn)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا