گیاه توت فرنگی وحشی

کد: ۷۷۵

توت فرنگی وحشی از جنس Epigaea در خانواده Ericaceae بومی ایالات ماساچوست و فلوریدا میباشد.توت فرنگی وحشی شکل بوته ای دارد.

دانستنی های علمی درباره گیاه توت فرنگی وحشی:

توت فرنگی وحشی از جنس Epigaea در خانواده Ericaceae بومی ایالات ماساچوست و فلوریدا در آمریکا میباشد. گیاه توت فرنگی وحشی شکل بوته ای دارد و تا ۰.۵ اینچ (۱.۳ cm) در خاک مناسب رشد می کند و وضعیت تکثیر سریع دارد و همیشه سبز هستند.

برگ ها گیاه توت فرنگی وحشی به شکل تخم مرغی شکل و خشن و چرم مانند و دارای حاشیه مواج است . شاخه ها و برگ ها و ساقه گیاه توت فرنگی وحشی دارای کرک فراوان است. گل ها در انتهای شاخه ها به صورت متراکم وجود دارد. گل ها به رنگ سفید با اثر خفیفی از رنگ مایل به قرمز و در بالا به ۵ بخش تقسیم می شود که به شکل ستاره در می آیند.

میوه گیاه توت فرنگی وحشی به شکل کپسول است به رنگ زرد و نارنجی و گرد با ۴.۵ تا ۵ میلی متر طول دارد، فضای داخلی میوه گوشتی و سفید است.

توت فرنگی وحشی از خانواده زغال اخته است و از نیوفنلاند به فلوریدا و از غرب به کنتاکی و سرزمین های شمال غربی یافت می شود .

از طریق بذر تکثیر گیاه توت فرنگی وحشی به کندی صورت می گیرد با روش خوابانیدن شاخه ها گاهی اوقات گیاهان خوبی بدست می آید. قلمه هایی که از چوب سال قبل بدست می آیند و در خاک شنی قرار می گیرند نیز شانس بیشتری برای تکثیر دارند.وقتی که گیاه توت فرنگی وحشی ریشه زد در اوایل پاییز یا بهار به بیرون منتقل می شوند.

Related Images:

گیاه توت فرنگی وحشی | سیب آس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا