گیاه نما تانتوس

 کد: ۷۰۵

گل نما تانتوس (Nematanthus gregarius) از خانواده گل های بنفشه آفریقایی بوده و خود به تنهایی دارای سی گونه مختلف می باشد.

دانستنی های علمی درباره گیاه نما تانتوس :

* نحوه رسیدگی و نگهداری به گیاه نما تانتوس درخانه های آپارتمانی بسیار راحت بوده و شاید یکی از دلایلی مهم در محبوبیت این گیاه در میان گل‌های آپارتمانی همین امر باشد.

* برگ های این گیاه کاملا گوشتی وبراق است، رنگ برگها تیره بوده و به نور زیادی جهت رشد نیاز دارد. پس گلدان را در جایی قرار دهید که بیشترین نورممکن به گیاه برسد. این گل اواخر تابستان که روزها کوتاه می شوند شروع به گل دهی می کند، به همین جهت در ماههای شهریور، مهر و آبان گلدان را در راهرو منزل قرار داده و زمانی که گل داد به داخل خانه بیاورید.

* این گیاه علاقه ای شدید به هوای خنک دارد، از این روگل دهی گیاه فقط در هوای خنک و پاییز انجام می شود. از این رو گیاه را در هوایی یکسان و گرم قرارندهید. بهترین جا برای قراردادن گیاه داخل راهرو، تراس ویا پشت پنجره بوده که گردش روز و شب و سرد ی هوا را حس کند. توجه داشته باشید در فصول سرد و یخبندان گیاه به هیچ عنوان در فضای باز قرار نگیرد، زیرا احتمال یخ زدگی و از بین رفتن آن را در بر خواهد داشت.

* چنین گل هایی که دارای برق و حالت چرمی برروی برگ های خود دارند، در مقابل کم آبی مقاومت بالایی دارند. پس آبیاری این گیاه را زمانی انجام دهید که خاک آن کاملا خشک باشد.

Related Images:

گیاه نما تانتوس | سیب آس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا